090224


saker jag tycker om just nu:
prata med barn
tjuvröka
gå runt i aftonklänning
vakna av ljuset
semlor
manshänder
nyckelben
te

imorgon åker jag till norrland. ska till kalix och hälsa på morfar och hans katt person. som är son till min katt selma. hon är visserligen inte min längre, hon bor hos en fin gammal dam eftersom min far blev allergisk och därmed skickade iväg vår lilla svartvita hårboll. i norrland är det snö och tjugo minus. vinter med andra ord. min plan är att sova, läsa, se på film, laga palt och bygga snöslott. tips på bra böcker? xx



på bilderna: courtney love av hedi slimane


Kommentarer
Postat av: Rach

I LOVE your blog! Where do you find all these amazing pictures?!

Thanks so much for your ideas for France... I'll definitely look into the places you suggested =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback