090204 DO/DONT


Okej. En av de två läskiga sakerna jag gjorde igår var att höra av mig till en person som jag kanske kan komma att tycka mycket om. Hur som helst så fick jag inget svar, men jag kände att det inte gjorde så mycket för jag var sjukt nöjd med att bara hört av mig. Jag har inte begåvats med det bästa av självförtroenden (men jag jobbar på det) så att höra av mig och trots uteblivet svar och ändå vara nöjd tyckte jag var värt att skriva ett inlägg om. Vilket jag också gjorde. Men så medan jag skrev så fick jag ett svar iallafall. Ett konstig svar, men ändock. Ett svar jag kan svara på, som kanske leder till att vi ses, som kanske leder till, ja, vem vet.. Men jag sitter här och är lite handligsförlamad, vad gör jag nu? Jag brukar ju inte höra av mig, jag brukar ju därför inte få svar, vad svarar jag? Gah..


foton:
nan goldin


Kommentarer
Postat av: Cinna

Vem är denne mystiska man? Ingen jävla italienare väl??

Postat av: moder theresa

darling, you can do it!

2009-02-04 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback