100128 - AREWE?

har inte orkat pallra mig ut än. sitter hos far och datoriserar (liksom resten av familjen, bokstavlingen alla sitter med en dator i knät, även lillebror fem år). det är något tvprogram på om nyår i thailand och jag kom att tänka på vad i helvete jag kommer göra på nyår 09/10. min naturliga assosiation blev ett svinkallt slussen med fyrvärkerier och fina vänner men så kom jag på att mitt nyår med största sannorlikhet kommer spenderas någon helt annananstans. frågan är bara vart...


hong kong
?

koh kod?

katmandu?

eller har jag helt enkelt tröttnat och åkt
hem?

det känns läskigt att inte veta. men ganska befriande också. idag är det ganska exakt tre månader kvar tills vi åker. har jag föresten berättat att jag ska vandra genom himalaya?

Kommentarer
Postat av: Simon

På de där bilderna tycker jag faktiskt att Hem ser mest lockande ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback