090118



Lily Cole av Juergen Teller (såklart). Vet inte vart bilden kommer ifrån, vet du? Hur som helst är hennes bröst fruktansvärt vackra.

Min dag har bestått av fina vänner och kreativa unga konstnärer. Det finns en förening för unga konstnärer som jag är med i. Den fungerar helt enkelt som ett nätverk där unga kan utbyta tankar och dra igång projekt, få hjälp eller bara prata konst. Just idag diskuterades cirkusföreställningar, högstadiet och kameror. Vilka resultaten blir får vi se. Peppad som satan blir man iallafall.


Kommentarer
Postat av: milk/signe

bilderna är från en av mina älsklingstidningar PARADIS. skorna på min blogg är nicolas ghesquière (för balenciaga tror jag)!

Postat av: milk/signe

alltså bilden du har på lily är från paradis!

2009-01-27 @ 17:34:24
URL: http://imilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback