080605


Den femte juni tog jag studenten tillsammans med världens bästa tjejer. På den här bilden är det Sofia, jag och Louise. Sofia hade på sig sin fasters studentdress, jag hade sytt om min mormors bröllopsklänning och Louise hittade sin på stadsmissionen. Jag och min mormor har exakt samma kroppsform eller jag är tack och lov några centimeter längre än hon var. Alla hennes vackra galaklänningar sitter som ett smäck på mig. Det är nästan kusligt det där med gener, tycker ni inte? Studenten var iallafall en helt fantastisk dag, den tog bara slut för fort.


Vi gick inte på vår slutskiva, skolan var så stor och konstig. Vi hade en picknickfest på djurgården istället.



Vår fina fest slutade med att sprinklersystemet sattes igång. Det gjorde förstås inget, vi trodde det var champagne. Vilket såklart bara gjorde oss ännu gladare.

Kommentarer
Postat av: Louise

å. vad vi är bäst. viva la vida and me and all my friends

2009-01-22 @ 17:01:34
Postat av: ss

"Sofia hade på sig sin fasters studentdress" FARMORS från tha 60s ^-^

Vad barbenta vi är!

2009-04-13 @ 00:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback