MINI

jag blev inte sjuk iallafall. men det kanske kommer smygande en annan dag. man får ju inte vara för positiv. jag bor ju ändå i stockholm, här är vi inte positiva. fast idag är jag det, liksom fnissig och väldigt flickig. började dagen med att bege mig in till staden för att tjyvkika lite på minimarkets nya linje mini for many market. några plagg fick mitt hjärta att klappa lite extra hårt. men det är hemlis hemlis och fniss fniss. himla trevligt var det och mysigare systrar får man leta efter. sen jobbade jag och det var kaos men mys för barn är bra. mini-människor. nu sitter jag och väntar på ett sms jag antagligen inte kommer få. suck. här är iallafall lite tjusiga bilder från minimarkets visning.

bilder från
elle och pause


Kommentarer
Postat av: Ofelia

Svar: Ja, ska du ha den? tyckte att den var fantastisk. Tänkte mig en svart.

Jag var i gruppen 13-16 :)

Postat av: Little Peaché

Sv: Ja men hej hjärtat! Visst var jag också där! =)

Vad tyckte du?



Kram på dig

2009-02-19 @ 22:06:32
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback