LOVE

den här helgen har också varit fin. gott om fina helger nu för tiden. kan bero på det underbara sällskapet. igår var alla hjärtans dag som spenderades med de jag älskar mest, mina små bröder. jag fick världens bästa komplimang du är ett hjärta matilda. det är vackert det där med syskonkärlek. världens bästa louise kom och sov skavfötter med mig och idag fikade jag konstant. pratade tårar och kenny starfighter. nu lyssnar jag på min spotify-playlist med det passande namnet SUNDAY. känns som jag håller på att få mördarinfluensan dock, alla på jobbet har haft den så jag bara väntar... är säkert bara lite hypokondrisk.




dessa två bilder sitter på min vägg och är tagna av james bidgood


Kommentarer
Postat av: Matilda

visst är dom snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback