BOXEDLIFE



jag håller på att packa ihop mitt rum. typ lägga alla kläder i min klädkammare i kartonger så att jag får plats med annat där inne. min mor ska nämnligen ha mitt rum som kontor när jag är borta. hos pappa flyttar jag nog ut för gott.. men det har jag inte förstått än. hur som har jag kommit fram till at jag har väldigt mycket kläder. alltså väldigt. om vi säger så här: jag har en klädkammare på åtta kvadratmeter som är överfylld av kläder, skor och väskor. men det är inte allt. alla kläder som jag använder till vardags står i ouppackade påsar från trättstugan eller ligger utslängda över golvet i mitt rum. saken är den att jag har rensat väldigt många gånger nu. plus att ganska mycket av mina kläder brann upp för några år sen. så jag förstår inte riktigt vart alla kläder kommer ifån men jaja. jag gillar dem iallafall. och efter att ha umgåtts med fluyttlådor ett tag har jag insett att det ultimata för mig, förutom min urtjusiga klädkammare, är en kista att slänga ner allt i. det ska jag införskaffa om ett år eller så när jag kommer tillbaka. en som ser ut som en speldosa vore ju inte helt fel...


bildlänk:
1 - 2

Kommentarer
Postat av: Emelie (fotokompis!)

Känner igen det där med brand och kläder. Det brann hemma hos mig för typ ett år sen och efter det har jag så galet mycket kläder och jag förstår inte varifrån!? Har börjat göra mig av med en del på tradera nu!

Hur är det med dig förresten? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback