090322


jag har en tjusig tröja min mor gav till med när jag var liten. det var hennes gamla, en bandtröja från imperiets spelning i nicaragua 1986, det hade jag såklart ingen aning om då. men imperiet kom mycket väl att bli ett av mina favoritband i tonåren och tröjan fortsatte sitta på. det gör den fortfarande. och inte har jag tröttnat på imperiet heller, men just nu sitter jag och lyssnar på thåströms senaste 'kärlek är för dom'. han gör en cover på 'men bara om min älskade väntar' och det kan ju vara en av de finaste låtarna någonsin.
här finns den om man har spotify. annars kan man ju titta på de här urtjusiga bilderna.


bild 1, 2 härifrån - bild 2, 3 härifrån


Kommentarer
Postat av: Anna Bo

Han är himla tjusig, den där Thåström.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback