090123



I fredags var jag och hille på carin wester-fest på weekdays, vi fick söta små cupcakes i pastellfärger och blev fotade av
stockholmstreetstyleJag hade på mig en gammal kappa från myrorna som jag återupptäckt. Jag insåg att den faktiskt är riktigt tjusig med klockad rygg och roligare färg än allt svartgråttsvart, som trängs i min garderob. Eller egentligen innehåller min garderob en massa hemligheter, men det kan vi prata om en annan dag.



Hille och hennes stil alltså... I fredags sneglade jag speciellt på hennes pradaväska som hon (och hennes far jusristen) lyckades få för bara någon tusenlapp istället för nio. Nathalie Schuterman hade nämnligen märkt fel pris och rätt ska vara rätt så väskan blev hilles för inga pengar alls.

Efter weekdays blev det födelsedagskalas för Isak och Jack, sen festa med killar på spybar och efterfest på okänd ort.  

En bra kväll helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag har varit i din garderob. Typ 100 gånger. Vad hade du gömt den där?! Ska vi byta ;)

2009-01-27 @ 21:45:21
Postat av: Anonym

va fina ni ar!! jag saknar er!!! <3<3<3

nar aker du matilda? jag kommer hem den forsta april, du ar val kvar da? pussssss Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback