are you calling me darling




En gång i tiden hade jag, nomil och louise en klubb vi kallade klubbfolket (klubb folket, klubbfolket, you decide). Vi körde några gånger och tyckte det var det roligaste vi någonsin gjort. Nu får själva tanken på att arrangera ett liknande evenemang mig att bara vilja sova. Jag känner mig så väldigt gammal, men det blir väl så när man jobbar med treåringar. Mina dagar består mest av drömmar - små barns drömmar, mina resedrömmar, louises resedrömmar, framtidsdrömmar, dåtidsdrömmar, mardrömmar. Väldigt lite substans, men förhoppningsvis blir de flesta verklighet, om en vecka har vi köpt våra biljetter, i helgen köpte jag en ryggsäck. En sån där stor sak som man ska ha när man reser långt. Den hette iallafall nästan något tjusigt nämnligen Carrier Bag. Jag kan låtsas att det är en designerväska döpt efter allas vår Carrie. Nu måste jag bara lösa nästa mysterium, vad har man som handväska/bagage när man ska resa runt i minst åtta månader? Jag avskyr alla sorters små ryggsäckar förutom möjligtvis kånken. Tygpåse? Axelrem? Portfölj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback