THIRTYDAYSOFBUTTERFLIES


det har inte gått så bra med uppdateringen den senaste tiden. på torsdag åker jag och lämnar alla stockholms framsidor och baksidor. jag är trött, sjuk, stressad, ledsen och vilsen. men mest är jag glad, förväntansfull, förälskad och nyfiken. våren i stockholm är fantastisk, men jag behöver en paus. tid att andas. mer nu än någonsin.
snart sitter jag på ett tåg långt bort. och då kan man följa mig här:
thegonegones

bild 1 - en urtjusig kirsten dunst men vem som fotat vet jag inte. bild 2 - hedi slimane


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh how i love kirsten in that pic,she looks so ethereal and innocent!

Postat av: christiane grelland

ooh. i really love your blog! mind if i link you?

2009-05-05 @ 23:43:51
URL: http://snuskfx.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback